کاربرد دستگاه ریفاینر در صنعت شکلات سازی

دستگاه ریفاینر 5 رول

گروه صنعتی چرخش ماشین تبریز با توجه به نیاز صنایع تولید شکلات، دستگاه ریفاینر 3 رول و 5 رول را جهت تولید شکلات مرغوب در ابعاد مختلف و با کیفیت و استاندارد جهانی طراحی و تولید نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

 

« برای اطلاع از قیمت انواع دستگاه ریفاینر با کارشناسان چرخش ماشین تماس بگیرید:  9-34329918-041 »

 

* دستگاه ریفاینر 5 رول برای تضمین بالاترین کیفیت محصول در مرحله آماده سازی برای آسیابی ریز در خطوط شکلات طراحی شده است. وقتی میخواهیم شکلات سنتی با کیفیت بالا تولید کنیم، یک ریفاینر 5 رول کنترل کامل کیفیت محصول را میدهد.

گروه صنعتی چرخش ماشین تبریز در سال 1397 با توجه به نیاز صنایع تولید شکلات، دستگاه ریفاینر 5 رول (جهت تولید شکلات مرغوب) را در ابعاد مختلف و با کیفیت و استاندارد جهانی طراحی و تولید نمود و در اختیار مشتریان قرار داد. ریفاینر 5 رول مطابق با آخرین استاندارد های جهانی طراحی و ساخته شده است که با دستیابی به تکولورژی ساخت غلطک های دستگاه با استاندارد های روز دنیا میسر گردیده است.

برای تنظیم دانه بندی خروجی که با تنظیم فشار بین رول ها از سیستم هیدرولیک استفاده شده است که در عملکرد آن مش ذرات تا 20 میکرون قابل دستیابی است.

  • امکانات دستگاه ریفاینر 5 رول :

اندازه دقیق ذرات ریفاینر شده

کیفیت محصول قابل اعتماد

صرفه جویی در مصرف انرژی با بازدهی بالا نسبت به روش های دیگر

کارکرد و نظافت آسان

 

* دستگاه ریفاینر 3 رول یا 3 غلطک که در سیستم به عنوان آسیاب، برای تهیه موادی بهتر مورد استفاده قرار میگیرد، برای رسیدن به استاندارد های کیفیتی برای جرم هایی با وسکازیته بالا تا بسیار بالا طراحی شده است.

ریفاینر 3 رول، در صنعت شکلات برای آسیاب مطمئن و قابل اعتماد مورد استاده قرار میگیرد و همچنین در صنایع رنگ سازی و لاستیک کاربرد فراوانی دارد.

  • امکانات دستگاه ریفاینر 3 رول :

اندازه دقیق ذرات ریفاینر شده

دارای خروجی با کیفیت و قابل اعتماد

صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان نسبت به روش های دیگر

کارکرد و نظافتی آسان برای اپراتور

 

برای بررسی دقیق انواع دستگاه ریفاینر، کاتالوگ محصولات ما را دانلود کنید

 

 

 

 

 

 

  • اشتراک این مطلب در شبکه های اجتماعی :